Infobar icon

Dodajte print u košaricu ili OUTLET proizvode

Kategorije
 
 
 
HR 2
 
 
 
 
 
 

Žalbeni postupak internetske trgovine GIVsport

reguliranje uvjeta reklamacije između operatera / prodavatelja i kupca / kupca (u daljnjem tekstu: DP)

Uvodne odredbe

1. Internet prodavaonicom na https://www.givsport.hr (u daljnjem tekstu "internetska trgovina") upravlja GIVsport sro, sa sjedištem u Pod lipami 96, Liptovsky Hradok, 033 01, upisano u Trgovački registar Okružnog suda u Žilini, odjeljak : Sro, umetni br. 66444 / L, ICO: 50 527 584 (u daljnjem tekstu: „operator“ ili „prodavač“), Poslovnica u Julija Benešića 32, 322 36 Ilok, Hrvatska. Ostale informacije za prodavatelja važne za kontakt potrošača s prodavateljem su sljedeće:
e-mail: office@givsport.hr
 

2. Kupac (kupac) u internetskoj trgovini je svaka fizička ili pravna osoba koja pošalje elektronički obrazac s narudžbom za robu (proizvode) ili uslugu / robu).

3. Ovim Pravilima za žalbu reguliraju se pravni odnosi između operatera i kupca u rješavanju pritužbi koje se odnose na ispravnost i kvalitetu robe i usluga koje pruža operator.

4. Žalbe za potrebe ovog Postupka žalbi odnose se na pravo koje kupac izvršava iz odgovornosti za neispravnosti u robi ili uslugama koje je pružio kupac, a za koje je potreban određeni pravni lijek, ili na naknadu za nepoštivanje. neizvršavanje predmeta ugovora.

Postupak rješavanja prigovora

Pakirana i neoštećena roba može se poslati na adresu: Julija Benešića 32, 322 36 Ilok. Uz robu je potrebno priložiti ispunjeni obrazac za reklamacije. Nakon primitka robe, poslat ćemo vam traženi proizvod i naplatit će vam se samo 35 Hrk. ako je roba oštećena, sve troškove snosi prodavač. Nastojimo obraditi sve žalbe za vas odmah (zakonski rok za razmatranje žalbi je najviše 30 dana od dana žalbe). 

1. Sukladno ovom DP-u, ovlaštena osoba može podnijeti žalbu osobno, pismeno ili e-mailom.

2. Žalba mora sadržavati:
• ko podnosi žalbu (ime, prezime, adresa prebivališta),
• predmet prigovora ili ono što kupac traži,
• kome se žalba obraća,
• datum žalbe,
• potpis kupca ili potpis ovlaštene osobe zajedno s punomoćjem.

3. U slučaju podnošenja žalbe putem e-maila, faksa ili u pisanom obliku od strane ovlaštene osobe u ime kupca, žalbi mora biti priloženo punomoć za zastupanje kupca u vezi s prigovorom.

4. Ako žalba ne sadrži rekvizite iz točke 2. ovog članka, smatrat će se neopravdanom.

5. Rok za razmatranje žalbe je najviše 30 dana od dana žalbe. Kupac će klijentu izdati pisani dokument o postupanju s reklamacijom.

6. Zahtjev se smatra danom reklamacije od strane kupca. Dan žalbe smatra se:
• za poštanske pošiljke - dan dostave reklamacije u ured klijenta)
• u slučaju osobne dostave - datum na kopiji prigovora kojim će kupac potvrditi dostavu
• nakon dostave putem e-maila - dan isporuke e-pošte na e-mail adresu kupca.

7. Ostali pravni odnosi između operatera i kupca koji nisu izričito regulirani ovim Pravilima za žalbu regulirat će se odgovarajućim odredbama pojedinačnih ugovora sklopljenih između operatera i kupca, relevantnim odredbama opće obvezujućih pravnih propisa koji su na snazi ​​u Slovačkoj Republici.

8. Kupac ima pravo izmjene ili dopune ovih Pravila za prigovore u bilo kojem trenutku zbog promjena zakonskih propisa i poslovnog okruženja. Klijent će odrediti trenutni tekst postupka podnošenja pritužbe objavljivanjem na svojoj web stranici.


Ovo DP postaje na snazi ​​i stupa na snagu 01.03.2016. I potpuno zamjenjuje prethodni DP. Operator zadržava pravo promjene DP-a bez prethodne najave.

 

Dodati komentar:

...

Dodati reakciju na komentar:

... Prekid
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Potpuna (desktop) verzija